زراعت بانک ترکیه

زراعت بانک ترکیه در تهران

اطلاع داشته باشید که بانک زراعت ترکیه به هیچ عنوان چیزی تحت عنوان شعبه ی بانکی در ایران ندارد. زراعت بانک ترکیه در تهران هیچ دفتری ندارد و هیچ گونه خدماتی را در ایران ارائه نمی دهد. شعبه های زراعت بانک در خارج از کشور ترکیه در کشورهای انگلستان، یونان، عربستان، قبرس شمالی، عراق، بلغارستان و بحرین دایر شده است. تقریبا تمام خدمات حضوری و غیر حضوری این بانک در شعب خارجی ارائه می شود.

 استفاده از زراعت بانک در ایران

 همان طور که گفته شد زراعت بانک ترکیه در تهران هیچ شعبه و دفتر کاری ندارد. اما اینترنت بانک زراعت در ایران قابل استفاده است و صاحبان حساب می توانند از خدمات اینترنتی این بانک در ایران استفاده نمایند.تمام خدمات بانکی اینترنتی از قبیل خرید آنلاین و پرداخت قبوض و … را می توانید توسط اپلیکیشن بانکی انجام دهید. البته توجه داشته باشید برای خرید های اینترنتی باید سیم کارت ترکیه شما فعال باشد و اس ام اس های تایید را دریافت نمایید.

سقف برداشت و واریز حساب بانکی در ترکیه

با افتتاح حساب بانکی در ترکیه به طور عادی شما می توانید روزانه 5 هزار لیر از دستگاه های خودپرداز بانکی وجه نقد دریافت نمایید. البته با مراجعه ی حضوری به بانک می توانید مبالغ بالاتری نیز برداشت نمایید. همچنین در صورتی که حساب بانکی شما سابقه تخلف نداشته باشد برای واریز به حساب محدودیت خاصی وجود نخواهد داشت. انتقال وجه به صورت کارت به کارت  سقف 50 هزار لیر را به صورت پیش فرض دارد. در صورت تمایل با مراجعه به بانک می توانید برای جابجایی و برداشت و واریز نقدی درخواست عدم محدودیت نمایید.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: